اخبار داخلی
شماره: 5347
1393/02/24 - 09:00
سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان ایران برگزار شد

سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان ایران 20 الی 24 اردیبشهت 1393 در مرکز همایش های رازی با حضور محققان و پزشکان برجسته برگزار شد.

به گزارش سایت خبری بنیان، دکتر سیاوش صحت، دبیر علمی این کنگره گفت: آسیب های سوانح جاده ای و سرطان ها همچنان به عنوان دو عامل مهم از سه علت اصلی مرگ و میر در کشور، محور اصلی برخی مقالات و میز گرد های سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان ایران است.
دبیر علمی جامعه جراحان ایران با تاکید بر حضور بالغ بر 720 سخنران از 18 رشته مختلف پزشکی و جراحی و ارائه صد ها مقاله،  افزود: همچنین کارگاه های سونوگرافی برای جراحان، آشنایی با کاربردهای اجرائی تله مدیسین و کارگاه پزشکی مبتنی بر شواهد با همکاری استادان و دانشگاه های بزرگ و معتبر علوم پزشکی کشور در طول 5 روز برگزاری کنگره بر  پا خواهد شد.
در ادامه  دکتر کاظم عباسیون، دبیر اجرائی سی و هشتمین کنگره جامعه جراحان با یادآوری این که هر سال در این کنگره با برگزاری میز گرد پرسش و پاسخ پیرامون اقتصاد درمان به ابعاد تنگناهای موجود توجه می کنیم، گفت: امسال نیز لایه های عمیق تری از آسیب شناسی بهداشت و درمان با حضور کارشناسان خبره، کالبد شکافی خواهد شد.
لازم به ذکر است دکتر ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران در خصوص این کنگره اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این کنگره گسترش علم و آشنائی جراحان مملکت با همه تکنیک های جدید است.
پایان مطلب/

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved